tv // lbd // shoulder touch

Procrastination Entry

Hmm... sitting here, trying to work up the energy to start on my response journal *cough*busywork*cough* for Fieldwork, downloading "I Will Believe", surfing through friends' LJs and shaking my head over certain peoples' sad, sad lack of imagination when it comes to icons... tut tut...

Still don't know whether or not we're going to have a final exam in Spanish. Not that that's anything we really need to know 3 weeks beforehand, right? Nah...

The "5-10 episodes thing". Yeah, whatever. Sounds like wishful thinking to me.

*wanders back to GW to see if they're doing anything interesting*.
  • Current Mood: groggy groggy
  • Current Music: Tomi Amos -- A Sorta Fairytale
Hon, I'm not THAT bored *g*

Actually I have a LOT I should be doing. Any minute now I'm gonna start. Yup.

Dum de dum...